In Memoriam – Ilie Folica

Cu regret anuntam trecerea la orizontul etern al preastimabilului nostru coleg Ilie Folica, prieten drag, mentor, filatelist si numismat, care de-alungul anilor ne-a bucurat cu prezenta si cunostintele sale, mereu perseverent in acest domeniu, mereu incantat de dialog si cunoastere, mereu aproape de sufletele noastre.

Nu te vom uitata niciodata Bebe.

Ilie Bebe Folica

Ilie „Bebe” Folica 23.august.1948 – 19.aprilie.2009

Tag-uri:, , , , , ,

6 gânduri despre „In Memoriam – Ilie Folica

  1. gabi 14/03/2010 la 15:34

    „Am cautat iubirea ca pe-o cetate sfanta\ca pe un cer de cantec in lumea de dureri/am dat navala-n viata spre tot ce ochiu-ncanta/am intanlit durerea dar cerul nicaieri”.
    AM scris aceste versuri pentru ca erau versurile preferate ale dn-lui BEBE,un om deosebit care a plecat prematur dintre noi lasand un gol imens in sufletele noastre. Un om bun care stia sa ajunga la sufletele oamenilor facandu-si prieteni,un om de o modestie excesiva.
    IN MEMORIAM BEBE FOLICA DE LA CARE AM INVATAT MODESTIA. NU TE VOI UITA NICIODATA.
    A D-VOASTRA PRIETENA GABI

  2. Numis 08/04/2010 la 12:58

    Va multumesc pentru comentariul dat D-na Gabriela, intradevar Ilie Bebe Folica a fost unul dintre putinii oameni capabili sa trezeasca in sufletul unui om, sentimente precum: modestia, bunatatea, altruismul si bunacuvinta, prietenie adevarata, sinceritate si mai ales iubire.
    Imi raman cu bucurie, milioanele de zambete petrecute alaturi de Bebe, inconjurate de sentimentele descrise mai sus.

    Cu stima,
    Ovidiu

  3. Cezar Bratu 18/04/2010 la 10:35

    „pe cer cand soarele-i apus/ de ce sa plangi privind in sus/ mai bine ochii-n jos sa-i pleci / sa vezi pamantul pe-unde treci/ elnu e mort, traieste-n veci/ e numai dus”

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace !

  4. Numis 19/04/2010 la 10:44

    Multumim Cezar pentru versurile frumoase, sunt sigur ca Bebe ti-ar fi spus: „Bai lasa-ma, ce frumos”

    Articol din Ziarul Teleorman: http://www.ziarulteleormanul.ro/ziar/index.php?option=com_content&task=view&id=3324

  5. Draghici Constantin 23/02/2012 la 15:48

    Descoper cu bucurie aceasta pagina dedicata bunului meu prieten cel ce a fost BEBE Folica si pot sa spun ca imi amintesc de ultimul telefon pe care i l-am dat pentru a-i ura Sfintele Pasti cu bucurie si el putin obosit, dupa cum a spus, mi-a multumit mult urmand a ne intalni la revenire in Alexandria, intalnire ce a fost f. dureroasa, el nemaiputand vorbi, trecuse, la putin timp de la legatura telefonica, la cele vesnice. Dumnezeu sa-l binecuvinteze si sa il treaca in randul celor drepti si iubiti de Dumnezeu.
    Ma tulburat mult plecarea lui din randurile noastre, ramanundu-mi numai rugaciunea pentru sufletul lui bun, cald si iubitor.

  6. Numis 12/04/2012 la 21:22

    D-zeu sa-l odihneasca in pace, a fost un om deosebit. Dvs. sunteti gravor de meserie ?!

Lasă un răspuns

